کد خبر: 294105
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
بازدید 283
اعضا کانون همدان «همیار شهروند» می‌شوند

اولین جلسه‌ی هم‌اندیشی آموزش و تربیت «همیارشهروند» با حضور مدیرسامانه‌ی جامع مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری همدان در دفتر معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این جلسه که کارشناسان فرهنگی، ادبی و هنری و مسئول پیگیری ویژه‌ی سامانه‌ی ۱۳۷حضور داشتند، ابتدا کارشناس ادبی استان ضمن تشکر از مساعدت شهرداری همدان، در رابطه با تهیه‌ی بروشور آموزشی، تبلیغاتی صحبتهایی را بیان کرد و یادآورشد که با تهیه‌ و در اختیار قراردادن این بروشور، کودکان و نوجوانان آشنایی کاملی با سامانه‌ی ۱۳۷ و خدمات آن پیدا خواهند کرد.

سپس معاونت فرهنگی استان نیز پیشنهاد ساخت یک عروسک غول پیکر را داد که نماد سامانه‌ی ۱۳۷ شود و برای آن داستانی نوشته شود که به وسیله‌ی همین عروسک بتوان خدمات ۱۳۷ را برای کودکان و نوجوانان تشریح کرد.

ابراهیمی‌هژیر همچنین درخواست برگزاری یک دوره‌ی آموزشی مناسب برای مربیان و اعضای کانون نمود.

در ادامه دکترخوشبخت ضمن تشکر از ایده‌های خلاق همکاران کانون افزود شهرداری همدان دارای مربیان متخصص در این زمینه می‌باشد که می‌تواند شاخه‌هایی از موضوعات و وظائف سامانه ۱۳۷ را به مربیان و کودکان و نوجوانان آموزش دهد.

در پایان مقررشد تعدادی از مربیان به همراه اعضاء علاقه‌مند و منتخب ۵ مرکز همدان جهت شرکت در اولین جلسه‌ی آموزش در تالار بزرگ قرآن همدان حضور به‌هم رسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =