کد خبر: 294127
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
بازدید 548
قصه‌گویان کرمانی در ایستگاه آخر جشنواره قصه‌گویی

سه قصه‌گوی کرمانی در مرحله نهایی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در حال رقابت با دیگر قصه‌گویان از سراسر کشور هستند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، مریم دیندار از زرند در بخش زنان و مردان، مریم منصوری از زرند و آوا گواشیری از رفسنجان در بخش دختران و پسران سه قصه‌گوی راه‌یافته به مرحله نهایی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از استان کرمان هستند که طی روزهای ۲۶ تا ۳۰ آذر ۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودمان و نوجوانان با دیگر قصه‌گویان سراسر کشور به رقابت می‌پردازند.

بنابر این خبر، مریم دیندار روز اول جشنواره قصه « سوپ هویج» را قصه‌گویی کرده است و مریم منصوری و آوا گواشیری قصه‌های « آقای هزارپا و کفشدوزک» و « یخی که عاشق خورشید شد» را امروز ۲۸ آذر ۹۸ اجرا می‌کنند.

بر همین اساس، ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است  و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند اجرای قصه‌گویی‌ها را به صورت زنده از طریق اپلیکیشن آپارات از ساعت ۸ و نیم تا ۱۹ مشاهده کنند.

https://www.aparat.com/Kanoonparvaresh/live

آیین پایانی این جشنواره ۳۰ آذر ۹۸ همزمان با شب یلدا در مرکز آفرینش های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =