نهمین جلسه شورای فرهنگی کانون آذربایجان‌غربی

نهمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان با حضور مدیرکل، معاونان، کارشناسان و نمایندگان مراکز کانون شمال و جنوب استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان‌غربی، نهمین جلسه شورای فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان، ظهر روز چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ با سه دستور جلسه، بحث و بررسی فراخوان استانی همایش" کبوتر کوچه ما"، بررسی و ارائه گزارش از نحوه برگزاری جشنواره استانی "نمایش عروسکی"و جمع بندی عناوین دوره های آموزشی پیشنهادی مربی مسئولین و مربیان امور فرهنگی در سال ۱۳۹۹ در سالن جلسات کانون استان برگزار شد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک روز وحدت حوزه و دانشگاه و تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت آیت الله دکتر مفتح، درخشش اخیر اعضای کانون استان در عرصه‌های جهانی را به مجموعه کانون استان تبریک گفت و این توفیقات را مرهون تلاش، همدلی و اراده مربیان توانمند کانون عنوان کرد.

وی افزود: همایش کبوتر کوچه ما امسال برای پنجمین سال متوالی و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با شهدا، آرمان‌های شهدا و تقویت روحیه جهادی در بین آنان با ارائه آثار در قالب‌های هنری و ادبی برگزار خواهد شد.  

زاهدی گفت: جشنواره نمایش عروسکی طی روزهای ۴ و ۵ دی ۱۳۹۸ برای اولین بار در کانون استان برگزار خواهد شد.

بحث و تبادل نظر در خصوص عناوین پیشنهادی دوره‌های آموزشی مربیان کانون استان پایان بخش این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =