کد خبر: 294202
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
بازدید 893
مساعدت‌های بیشتر فرمانداری کرج از کانون در سال ۱۳۹۹

غفور قاسم پور،  معاون استاندار و فرماندار ویژه‌ی کرج در دیدار با  مدیر کل کانون استان البرز بر انجام حمایت‌های بیشتر از کانون در سال آینده تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، در ابتدای این دیدار، قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون البرز توضیحات مشروحی در خصوص کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اهداف  و فعالیت‌های شاخص آن در استان ارایه کرده و برنامه‌های مختلف در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی و تاثیرات آن در وضعیت آتی جامعه  را بیان کرد.

این مقام مسوول هم‌چنین در خصوص ترسیم  دورنمای کانون استان سخن گفته  و از تلاش کانون برای افتتاح هر چه سریع‌تر اداره‌ی مرکزی و کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی و تلاش در جهت توسعه‌ی مراکز ثابت و سیار در استان و در شهر کرج مطالبی را عنوان کرده و خواستار حمایت فرماندار ویژه‌ی کرج در زمینه‌های مختلف ار جمله دریافت امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای  خدمت رسانی هر چه بیشتر  به مردم استان و شهر کرج شد.

غفور قاسم‌پور، فرماندار ویژه‌ی کرج نیز با اشاره به تاثیر بسیار خوب کانون در رشد کودکان و نوجوانان، ابراز امیدواری کرد که فرمانداری در سال ۱۳۹۹ بتواند حمایت‌های بیشتری را از این نهاد فرهنگی، انجام دهد.

گفتنی‌ است سلیمانی،روز شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸، هم‌چنین  با مجرد، معاون توسعه و پشتیبانی و برنامه‌ریزی فرمانداری کرج نیز دیدار داشته و در خصوص کانون و نیاز های آن با این مقام مسوول نیز گفت‌ و گو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =