قصه‌گویان آذربایجان شرقی و کسب سه عنوان برتر بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

«میرهادی احمدوندی»، «سولماز صادق‌زاده» و «بیتا شهبازی» از استان آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه‌های برتر بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گوئی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، مراسم اختتامیه بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی همزمان با شب یلدا در سالن مرکز آفرینش‌های کانون در تهران برگزار و برگزیدگان این رویداد بزرگ فرهنگی معرفی شدند.

در بخش بین‌الملل «سولماز صادق‌زاده» از تبریز با قصه «قدم یازدهم» توانست عنوان سوم را به صورت مشترک با قصه‌گویانی از استان خوزستان و تهران کسب کند.

گیتی خامنه، مرتضی سرهنگی و اشکان خطیبی داوران بخش بین‌الملل بودند.

در بخش ملی و قصه‌های دختران و پسران «میرهادی احمدوندی» نوجوان هنرمند و قصه‌گوی تبریزی با قصه «عاقبت اندیشی» توانست نظر داوران نوجوان این جشنواره را کسب و به عنوان قصه‌گوی برگزیده بخش دختران و پسران معرفی شود.

در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای نیز «بیتا شهبازی» کودک قصه‌گو و توانمند تبریز، نیز با قصه «زندگی من» رتبه دوم بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را به دست آورد. رسول صدرعاملی، گلاره عباسی، حبیب رضایی، مسعود فروتن و مهدی رجبی داوران این بخش از جشنواره بودند.

گفتنی است بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه‌گوئی که از ۲۶ آذرماه در تهران آغاز به کار کرده بود با اجرای مراسم اختتامیه در ۳۰ آذر همزمان با شب یلدا با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. درخشش قصه‌گویان استان آذربایجان شرقی در این جشنواره در حالی صورت می‌گیرد که این قصه‌گویان توانسته بودند از بین ده‌ها قصه‌گوی شرکت کننده در رقابت‌های استانی و منطقه‌ای به این رقابت بین‌المللی راه یابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =