ارتقای سطح محتوای تولیدات تئاتر کودک و نوجوان کانون زنجان

در بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان از فعالیت‌های انجمن هنرهای نمایشی به ارتقای سطح محتوای تولیدات تئاتر کودک نوجوان کانون اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان؛ علیرضا نوری در کنار بازدید از فعالیت‌های انجمن هنرهای نمایشی کانون استان گفت: انجمن هنرهای نمایشی کانون به تقویت فرآیند تولید، حمایت و نمایش آثار فاخر و ارتقای سطح محتوای تولیدات تئاتر کودک نوجوان می‌پردازد.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان هدف انجمن هنرهای نمایشی کانون را تخصصی شدن فعالیت‌های فرهنگی و هنری در میان نوجوانان و همچنین تمرین کار گروهی و حضور پررنگ‌تر آنان در جشنواره ها دانست و گفت: بناست علاوه بر کشف استعدادهای این حوزه و تولید و نمایش آثار ، بسترساز برگزاری جشنواره های نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشیم.

مدیر کل کانون پرورش فکری ابراز داشت: در این راستا افتخار داشتیم تا با دعوت از دکتر حسن دولت‌آبادی مدرس و کارگردان و نمایشنامه نویس مطرح کشوری و تلاشهایی که در این حوزه متقبل شده اند کودکان و نوجوانان علاقمند به این رشته  را جذب و حاصل کار را برای شرکت در جشنواره نمایش کشوری آماده کرده ودر دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌های جاری کانون مورد بهره برداری قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =