موفقیتی دیگر برای گیلانی‌ها / برگزیدگان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی‌شدند

عنوان شایسته تقدیر قصه بخش۹۰ ثانیه و جایزه ویژه رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به گیلانی‌ها رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با معرفی برگزیدگان سه بخش ملی، بین‌الملل و قصه ۹۰ ثانیه به کار خود پایان‌داد و دراین‌میان، «مریم‌ابراهیمی‌فر» کارشناس‌هنری و «منیژه واحد قاضیانی»، مربی هنری کانون گیلان به‌ترتیب، دیپلم افتخار بخش ۹۰ ثانیه و جایزه ویژه رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را از آنِ خود کردند.

این درحالی‌است که هیات داوران بخش قصه‌ ۹۰ ثانیه متشکل از گلاره عباسی، رسول صدرعاملی، حبیب رضایی، مسعودفروتن و مهدی‌رجبی به انتخاب برگزیدگان بخش «قصه زندگی من» پرداختند و دراین‌میان مریم ابراهیمی‌فر با قصه «لحظه‌های شیرین»، در فرآیند رای‌گیری و انتخاب قصه برتر از نگاه مخاطبان،  قصه‌گوی شایسته تقدیر شناخته‌شد.

درهمین‌حال، منیژه واحد قاضیانی با قصه‌ی «گلبهار»، نیز به پاس توجه به کارآفرینی و نگاه خلاقانه به آیین‌ها و سنت‌های محلی به زبان قصه، جایزه ویژه محمدرضا زمردیان، رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به‌خود اختصاص‌داد.

شایان‌ذکراست، آیین پایانی این جشنواره عصر روزشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و طی آن از قصه‌گویان برگزیده در بخش‌های مختلف قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =