«سینماتوکانون» طرح اکران فیلم‌های سینمایی در مراکز کانون قم کلید خورد

طرح اکران فیلم در مراکز ثابت و سیار فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با شروع ماه دی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان قم، طرح اکران فیلم‌های سینمایی در مراکز ثابت و سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از ۲ دی ۱۳۹۸ با اکران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در روستاهای بخش مرکزی قم آغاز شد.

بر اساس این گزارش، فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، امروز به همراه کتابخانه‌سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بخش مرکزی، در روستای «جنت‌آباد» و فردا سوم دی ۱۳۹۸ در روستاهای «کوه‌سفید»، «فرج‌آباد» و «کاج» به نمایش درخواهد آمد.

به همین ترتیب روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۳ و ۴ دی نیز ۲۶۰ نفر از اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون ۷ و ۹ در سه سانس به تماشای فیلم «منطقه پرواز ممنوع» خواهند نشست.

فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع»، روایتگر داستان ۳ نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران این فیلم هستند که به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد در سال ۱۳۹۸ تولید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =