رتبه دوم بخش پدربزررگ ها و مادربزرگ های بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی را کسب کرد

قصه گویان بوشهری رتبه دوم بخش پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و بخش 90 ثانیه ویژه کانون زبانی ها را با رتبه چهارم به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر، آئین پایانی این جشنواره عصر روزشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و طی آن از قصه‌گویان برگزیده در بخش‌های مختلف قدردانی شد.

بر این اساس هیات داوران بخش ملی متشکل از بهرام شاه‌محمدلو، ایرج طهماسب، حمیدرضا شاه‌آبادی، رویا نونهالی و آزیتا حاجیان در سه گروه زنان و مردان، دختران و پسران ۱۲تا ۱۸ سال و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها برگزیدگان خود را اعلام کردند.

در این رویداد فرهنگی زهرا رضایی طرهانی در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها با قصه «جادوگر سبز» از استان بوشهر رتبه دوم این جشنواره را در این بخش به خود اختصاص داد.

​​​​​همچنین با اعلام نتابج بخش 90 ثانیه این جشنواره  از سوی هیات داوران متشکل از گلاره عباسی، رسول صدرعاملی، حبیب رضایی، مسعود فروتن و مهدی رجبی در بخش «قصه کانون زبانی‌ها نام »،محمد طاها الماسی‌زاده یاقوتی» با قصه «زال و سیمرغ» از بوشهر با کسب رتبه چهارم این بخش به چشم می خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =