کد خبر: 294295
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
بازدید 435
اعضا کانون همدان «همیار شهروند» می‌شوند

دومین جلسه‌ی هم‌اندیشی کانون با سامانه ۱۳۷ شهرداری با حضور مربیان مسئول مراکز همدان در دفتر رئیس سامانه جامع مدیریت شهری همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این جلسه سعید خوشبخت ضمن خوش‌آمدگویی به همکاران، هدف از این جلسه را آشنایی و آموزش هرچه بیشتر مربیان کانونی با سامانه ۱۳۷ دانست و گفت: هدف این سامانه تقویت حس تعلق شهروندان به شهر خود می‌باشد و اگر این حس از دوران کودکی تقویت شود شاهد شهری پاک و عاری از مشکل خواهیم بود.
سپس کارشناس ادبی استان ضمن تشریح چگونگی آموزش همیار شهروند، تعداد اعضا شرکت‌کننده در این آموزش  را ۲۲ نفر اعلام کرد و آموزش به آنها را ضروری دانست و گفت: اگر شهروندان مطالبه‌گری داشته باشیم، قطعا احساس مسئولیت بیشتری هم خواهیم داشت که می‌توانیم  با آموزش به کودکان و نوجوانان این حس مسئولیت را بیشتر کنیم.
سپس مهندس شعبانی مسئول پیگیری ویژه ۱۳۷ به طور کامل خدمات  سامانه ۱۳۷ را برای حاضران آموزش داد و در ادامه مربیان سوالات خود را از وی پرسیدند.
درپایان مقرر شد تعداد ۲۲ نفر از اعضا به اتفاق مربیان خود در آموزش‌ها شرکت نمایند. همچنین کارشناسانی هم از طرف مرکز جامع ۱۳۷جهت آموزش والدین و دیگر اعضا به مراکز کانون همدان مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =