نخستین مهرواره استانی سرود آفرینش در گیلان برگزارمی‌شود

مدیرکل کانون گیلان گفت: مرحله استانی نخستین مهرواره‌ سراسری سرود (آفرینش) با عنوان «نغمه‌های روشن فردا»، ۵ دی ۱۳۹۸ در شهر رشت برگزارمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، اسفندیارضیائی با بیان این مطلب افزود: فرصت‌سازی جهت هم‌افزایی، افزایش نشاط در مخاطبان و کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت کودکان و نوجوانان ایران اسلامی، از اهداف برگزاری این مهرواره است.

این مدیرفرهنگی هم‌چنین، گروه‌های سنی ۶ تا ۱۶ سال و مربیان را از شرکت‌کنندگان در این رویدادهنری اعلام‌کرد و افزود: ۱۶ گروه «سرود نمایش» از ۱۲ مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در این مهرواره به هنرنمایی خواهندپرداخت.

مدیرکل کانون استان گیلان،  تاکید بر خواندن سرود و حرکاتِ نمایشی درخدمت آن را ملاک‌ انتخاب ۳ اثر برگزیده استانی از سوی داوران و ارسال به دبیرخانه مرکزی در تهران برشمرد و گفت: پس از به‌گزینی، ۷ اثر به همراه یک اثر از استان میزبان، به مرحله کشوری این رویداد هنری راه‌خواهندیافت.

اسفندیارضیائی پایان سخنان خود را به میزبانی گیلان از مرحله کشوری مهرواره سراسری سرود (آفرینش) دربازه‌زمانی ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ اختصاص‌داد و با مهم‌ و اثربخش ارزیابی‌کردن برگزاری این رویداد فرهنگی در استان اظهارکرد: پیشینه‌ی غنی فرهنگی و ظرفیت‌های گسترده این دیار، فرصتی مغتنم برای برگزاری این مهرواره ‌است و دراین گذر، از همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد برای رشد و بالندگی هرچه بیش‌تر آینده‌سازان استقبال‌می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =