در خشش اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در مسابقه‌ بین المللی نقاشی تاشکند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: اعضاء کودک و هنرمند کانون پرورش فکری استان اصفهان 19 دیپلم افتخار از هفتمین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی تاشکند را به خود اختصاص دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهدی قربانی با بیان اینکه هنر نقاشی به ارزش‌های فردی و اجتماعی و شخصیتی نقاشی و تاثیر آن بر پرورش شخصیت کودکان و نوجوانان تاثیر به سزایی دارد اظهار داشت: هدف از برگزاری مسابقات نقاشی، ایجاد روابط فرهنگی و هنری میان مردم است.

وی در ادامه با بیان اینکه در نهایت همین کودکان خواهند بود که می توانند در کشورمان در زمینه های هنری رتبه طلایی به دست آورند خاطر نشان شد: نقاشی چیزی در حد فاصل بازی و تصویرذهنی است که کودک به واسطه آن دنیای واقعـی خود را باز نمایی می کند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه افزود: در همین راستا یکی از فعالیت هایی که در کانون پرورش فکری به آن اهمیت زیادی داده می شود ایجاد زمینه هایی برای پرورش، رشد شخصیت و خلاقیت کودکان و نوجوانان است که یکی از این راه ها نیز توجه به فعالیت های هنری همچون نقاشی است.

مهدی قربانی در ادامه با عنوان اینکه در کانون پرورش فکری استان مربیان به این امر توجه ویژه ای دارند افزود: با آموزش هایی که به اعضاء کانون پرورش فکری داده شده اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در مسابقه‌ بین المللی نقاشی تاشکند درخشیدند و افتخار آفرینی کردند.

وی ادامه داد: هفتمین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی تاشکند در سال ۲۰۱۸ با موضوع «دنیای کودکی، سرزمین مادری، دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم و رویای من» ‌برگزار شد که در این مسابقه بین المللی کودکان و اعضاء کانون پرورش فکری اصفهان حضور فعالی داشتند و آثار زیادی را به این مسابقه ارسال کردند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه گفت: در این مسابقه بین المللی اعضاء کودک و هنرمند کانون پرورش فکری استان اصفهان توانستند 19 دیپلم افتخار را کسب کنند و جهانی شوند.

مهدی قربانی در ادامه اضافه کرد: در این مسابقه بین المللی از استان اصفهان شیدا ناظمی ۱۴ ساله از مرکز شماره هشت، قاسم امیری ۱۳ ساله از فلاورجان، مهدیه عرب‌جعفری ۵/۹ ساله از محمدآباد، سمیرا شکرانی ۱۳ ساله و امیرعلی مهرابی ۱۰ ساله از مرکز کانون کوشک، ام‌البنین فروغی ۹ ساله از مبارکه، زهرا قاسمی ۱۰ ساله از فلاورجان، صدف محمدصالحی ۱۲ ساله از داران، نیایش عزیزیان ۷ ساله از علویجه، مینا و نرگس عرب‌جعفری ۱۱ و ۱۲ ساله از مرکز زیار، پارسا بهرامی ۹ ساله از فلاورجان، مهران روح‌اللهی ۱۰ ساله از خمینی‌شهر، هانیه‌سادات رفیعی‌پور ۶ ساله و حسام مردانی ۱۱ ساله هر دو از مرکز شماره شش، آیلا یوسفیان ۱۰ ساله از مرکز شماره سه، هدیه کریمی ۹ ساله عضو مرکز شماره چهار و آروین وکیلی و نازنین زبیدی هر دو ۹ ساله از مرکز مجتمع کانون اصفهان نیز از مسابقه‌ نقاشی تاشکند دیپلم افتخار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =