کد خبر: 294334
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۱
بازدید 684
آغاز به کار نخستین مهرواره سرود آفرینش در یزد

مرحله استانی نخستین مهرواره سرود آفرینش از صبح امروز دی ماه ۹۸به میزبانی مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تفت آغاز به کار کرد

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل کانون  در آیین افتتاحیه‌ی اظهار داشت: نخستین مهرواره سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» و با شعار " آینده ساختنی است" تا پنجم دیماه برگزار می‌شود.

 سیدحسین پیغمبری با اشاره به این‌که نخستین مهرواره سرود آفرینش با شرکت ۲۶۵ کودک ۶ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود ادامه داد: فعالیت سرود و موسیقی با هدف ایجاد نشاط و شادی در کودکان، کشف استعداد در زمینه سرود، همچنین تقویت روحیه همکاری و مشارکت کودکان و نوجوانان است.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اضافه کرد: در این  مهرواره ۱۳ گروه از شهرستان‌های استان یزد شرکت دارند که پس از اعلام نظر هئیت داوران، سه گروه برگزیده به دبیرخانه مرکزی کانون در تهران جهت شرکت در مرحله کشوری ارسال خواهد شد.

 وی افزود: در نخستین روز از برگزاری این مهرواره شش گروه از شهرستان‌های تفت، مهریز، میبد، اردکان و مروست به اجرا خواهند پرداخت تا از سوی داوران مورد ارزیابی قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =