رویکردهای نوین امور اداری و افزایش رفاهیات کارمندان کانون

گردهمایی مسئولان منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری با تاکید بر رویکردها و شیوه‌های نوین امور اداری برای حل مشکلات و افزایش رفاهیات کارمندان کانون برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، گردهمایی مسئولان منابع انسانی و پشتیبانی کانون پرورش فکری با حضور سیدحسین خادم حسینی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی و مسئولان منابع انسانی کانون در سراسر کشور روزهای ۳ و ۴ دی ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

در این نشست خادم‌حسینی ضمن تشکر از مسئولان امور اداری استان‌ها، سرعت در رسیدگی به امور همکاران و رسیدگی درست و با دقت به امور پرسنلی و پاسخ‌گویی به هنگام به مکاتبات مربوطه را از ضروریات واحدهای اداری دانست.

او تاکید کرد: لازم است با به‌ کارگیری شیوه‌های نوین در امور اداری سرعت، امنیت و دقت را افزایش دهیم.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی با اشاره به ضرورت تجدید نظر در تشکیلات کانون گفت: در این خصوص باید به برون‌سپاری خدمات و کاهش تصدی‌گری بپردازیم. لازم است تولی‌گری از سوی بخش غیردولتی را آغاز کنیم و به‌ زودی کارگروه‌های تخصصی و کارشناسی در این زمینه تشکیل خواهد شد.

او درباره افزایش رفاهیات همکاران کانون توضیح داد: قرارداد بیمه درمان تکمیلی همکاران کانون امضاء شده و در دوره جدید علاوه بر افزایش خدمات پیشین، موضوع خدمات دندانپزشکی تا سقف یک‌میلیون تومان به ازای هر یک از اعضای خانواده همکاران نیز در این بیمه پیش‌بینی شده است و توصیه می‌شود با توجه به افزایش روزافزون هزینه‌های ناشی از درمان بیماری‌ها همکاران کانون به عضویت این بیمه بپیوندند تا از خدمات آن بهره ببرند.

یادآوری می‌شود گردهمایی مسئولان منابع انسانی و پشتیبانی به منظور توانمندسازی مسئولان امور اداری استان‌ها، با برپایی کارگاه آموزشی آشنایی با فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری با حضور علیمراد لهراسبی و کارگاه آشنایی با مقررات رسیدگی به تخلفات اداری با حضور سیدحسین خادم‌حسینی  برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =