داوران نخستین مهرواره سرود «آفرینش»  در کانون فارس معرفی شدند

داوران نخستین مهرواره سراسری سرود «آفرینش» با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در مرحله استانی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، محمد علی بهزاد، فرهاد یمین و حسین صدر ارحامی، مهرواره سرود را در کانون فارس داوری می‌کنند.

بر اساس این گزارش، محمد علی بهزاد، متولد اسفند ۱۳۵۲در شیراز است. او لیسانس موسیقی با گرایش رهبری ارکستر دارد و فعالیت در زمینه سرود دانش‌آموزی را از سال ۱۳۶۰ آغاز کرده و از سال ۱۳۷۰ تاکنون به عنوان مربی سرود فعالیت می‌کند. بهزاد، نوازنده و مدرس سازهای پیانو، کیبورد، گیتار، گیتار باس و درامز است و مبانی تئوری موسیقی، سلفژ وصداسازی را تدریس می‌کند.

فرهاد یمین، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس است و ردیف‌های آوازی را نزد استاد مرتضی شریف فراگرفته است. او آهنگ سازی سرود و اجرا در گردهمایی‌های استانی و کشوری را در کارنامه دارد.

حسین صدر ارحامی، دارای سوابق آهنگ‌سازی، خوانندگی، صدابرداری و نوازندگی پیانو و سینتی سایزر است. دارای دانشنامه مهندسی تولید موسیقی از کالج  Washtenaw  ایالت میشیگان آمریکا است  و همکاری با واحد موسیقی صدا و سیمای مرکز فارس به عنوان آهنگ‌ساز، تنظیم‌کننده ، خواننده و ناظر ضبط از سال ۱۳۸۷ تا کنون، مسئولیت  واحد سرود  و آهنگ‌های انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسئولیت انجمن سرود و موسیقی دانش‌آموزان ناحیه ۲ آموزش و پرورش شیراز، ساخت و تولید بیش از ۲۵ سرود دانش‌آموزی به سفارش واحدهای آموزشی ،ساخت موسیقی برنامه‌های کودک شبکه استانی فارس،تدریس دروس نظری و عملی موسیقی وتدریس در دانشگاه فرهنگیان در رشته سرود را در کارنامه دارد.

مرحله استانی نخستین مهرواره سراسری سرود «آفرینش» ۸ دی‌ماه ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس در شیراز برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =