دیدار مدیرکل کانون استان با مدیر عامل شرکت گاز استان

همزمان با برگزاری مسابقه خوشنویسی 《 مشق نعمت 》 ، دیدار مدیر کل کانون استان با مدیر عامل شرکت گاز استان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، عسکری مدیر کل کانون ضمن ابراز خشنودی از همکاری صمیمانه مدیریت محترم شرکت گاز در راستای فرهنگ سازی اصلاح الگوی مصرف در بین کودکان و نوجوانان افزود: اطلاع رسانی در جامعه هدف که کودکان و نوجوانان می باشند اگر دقیق انجام شود موثر خواهد بود و هنر بهترین قالب برای فرهنگ سازی می باشد .

عسکری بیان داشت در این مسابقه بیش از ۱۳۰۰ اثر ارسال شده که به همین تعداد خانواده هم درگیر در مصرف ، نوع مصرف ، شکل مصرف و میزان مصرف شده اند که همه این ها پیشگیری در دراز مدت خواهد بود و این گونه مشارکت ها و هم افزایی ها در استان جوانی مثل خراسان شمالی ، اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد.

کودکان با آموزش مناسب ، می توانند رفتارهای صحیح در مصرف را بپذیرند و الگوی مصرف خود را تغییر دهند و این آموزشها وقتی تاثیر گذار است که از حالت خشک و جدی بیرون آوریم و آن را جذاب و سرگرم کننده سازیم .

همچنین در ادامه این دیدار مهندس میر بلوکی ، مدیر عامل شرکت گاز استان ، ضمن استقبال از مشارکت و همکاری های بیشتر با مجموعه کانون ابراز داشت :

کانون در حوزه کودکان و نوجوانان بطور تخصصی و خوب کار می کند و از طریق این ظرفیت می توان فرهنگ سازی در زمینه های مختلف را انجام داد.

وی تصریح کرد متاسفانه استان خراسان شمالی در بحث گاز گرفتگی رتبه نخست کشور را داراست و آمارهای موجود حاکی از استفاده نادرست و هدر دادت انرژی در مصارف خانگی می باشد که نیازمند اصلاح الگوی مصرف می باشد .

مهندس میر بلوکی افزود: نحوه بیان برای کودکان و نوجوانان خیلی مهم است و انتقال مفاهیم از طریق هنر کارساز و تاثیر گذار است و علاقمند هستیم که این همکاریها ادامه یابد.

گفتنی است آئین اختتامیه مسابقه خوشنویسی 《 مشق نعمت 》 با موضوع صرفه جویی در مصرف گاز ، دی ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =