کد خبر: 294390
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
بازدید 646
برگزاری نخستین مهرواره سرود «آفرینش» در کانون استان قزوین

مرحله استانی نخستین مهرواره‌ سراسری سرود «آفرینش» با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 5 دی 1398، مرحله استانی نخستین مهرواره‌ سراسری سرود «آفرینش» با عنوان «نغمه‌های روشن فردا»در مجتمع کانون استان قزوین برگزار شد.

در این مهرواره که با شعار «آینده ساختنی است» برگزار شد ، 5 گروه با هم به رقابت پرداختند. تا از این میان آنان سه گروه به عنوان برگزیدگان استانی، انتخاب و به اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون معرفی شوند.

اعضای مراکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با سرود «کودکان صلح»با مربی گری سید احسان امامی، مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین با سرود «جشن سازندگی» با مربی‌گری نرگس پیله فروش‌ها، مرکز فرهنگی و هنری شریفیه با سرود«بابا آمد، نان آورد»با مربی‌گری حسین حسنی، مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 کانون تاکستان با سرود«نقاشی» با مربی‌گری سارا طاهرخانی و مرکز فرهنگی و هنری شماره 1 کانون آبیک با سرود«پروردگار» با مربی گری زهرا یکه فلاح و مریم بهرامی دراین مهرواره شرکت کردند.

پس از آن، آثار برگزیده مهرواره‌های استانی به دبیرخانه مرکزی این رویداد ارسال و از سوی هیئت داوران بررسی می‌شود و در پایان هفت گروه برگزیده پایانی وارد مرحله کشوری خواهند شد.

داوری این مهرواره را فرامرز نصیری،مهدی احمدی و مهدی مردانی از کارشناسان و فعالان موسیقی استان قزوین بر عهده داشتند.

«مژده اروجی»مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در بخشی از این برنامه همراه با خوش‌آمدگویی به مهمانان، از دست اندرکاران این برنامه قدردانی کرد.

وی در ادامه ،هدف از برگزاری این مهرواره را تقویت توانمندی کارگروهی و مشارکتی و افزایش نشاط و همدلی بین اعضا، شناسایی و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌افزایی در مخاطبین کودک و نوجوان کانون دانست.

رونمایی از آرم انجمن سرود کانون قزوین با حضور مدیرکل کانون ،از بخش‌های ویژه این برنامه بود.

تلاوت قرآن مجید، اجرای سرود ملی، پخش ترانه «خاک مهرآیین ایران» توسط کودکان، نمایش چند نماهنگ، تصنیف خوانی اعضای برگزیده مسابقه شورآوازو اجرای استندآپ توسط اعضا  از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

«مهدی مردانی »نیز به عنوان نماینده هیات داوران، شرکت و همراهی مربیان کانون را در این مهرواره، آغازی ارزشمند و امیدوارکننده خواند که فرصتی تازه را برای بروز و ظهور استعدادهای اعضای کانون فراهم می کند.

در پایان با تقدیم  لوح سپاس و هدیه از همه شرکت کنندگان این مهرواره قدردانی شد.

یادآوری می‌شود مرحله کشوری «مهرواره سرود» کانون از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ با میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =