عضو ادبی کانون قم برگزیده ششمین کنگره شعر و ادبیات عاشورای افغانستان

اختتامیه ششمین کنگره شعر و ادبیات عاشورایی افغانستان با عنوان «واژه های تشنه» به همراه تجلیل از آثار برگزیده در نگارستان اشراق شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، سیدمهدی حسینی عضو ادبی مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۲ در ششمین کنگره شعر و ادبیات عاشورایی افغانستان موفق به کسب رتبه برگزیده شد.

اختتامیه ششمین کنگره شعر و ادبیات عاشورایی افغانستان با عنوان «واژه های تشنه» باحضور و شعر خوانی شاعرانی از افغانستان ، ایران ، پاکستان و استقبال کم نظیر فرهنگیان مهاجر افغانستانی به همراه رونمایی از کتاب «گام‌های تشنه»، مجموعه داستان‌های راه‌یافته به ششمین کنگره شعر و ادبیات عاشورایی افغانستان و تجلیل از آثار برگزیده در نگارستان اشراق شهر مقدس قم برگزار شد.

احمد علوی مجری کنگره واژه‌های تشنه درباره استقبال صورت گرفته از این کنگره گفت: با توجه به استقبال بسیار پرشور مهاجران و نویسندگان و شاعران خوب افغانستانی در ایران، ما را بر این داشت با همکاری انجمن هنر و ادبیات آیینی افغانستان، بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، خانه مولانا، مرکز فرهنگی هنری معاونت فضای مجازی هنر ورسانه و مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی؛ علاوه بر مراسم اختتامیه، کارگاه تخصصی شعر و داستان عاشورایی افغانستان هم برگزار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =