تعامل با دستگاه‌های فرهنگی لازمه‌ی پیشبرد اهداف کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: با معرفی موثر فعالیت‌های کانون و جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی می‌توان کارهای ماندگاری در حوزه‌ی کودک و نوجوان انجام داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان از مرکز فرهنگی‌هنری زهک بازدید کرد.

در جریان این سفر مدیرکل کانون ضمن بازدید از بخش‌های گوناگون مرکز و امکانات آن، گزارش همکاران را در خصوص انجام فعالیت‌ها در فصل پاییز برای کودکان و نوجوانان شنید و از برنامه‌ریزی آنان برای فصل زمستان مرکز آگاه شد.

معصومه هادی سپس در نشستی صمیمی با همکاران این مرکز از تلاش‌های ارزشمند آنان برای ایجاد روحیه‌ی نشاط و خودباوری در کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان «معرفی کانون و فعالیت‌های آن در شهرستان‌ها را» از جمله راه‌کارهای مهم برای آشنایی مسئولان محلی با کانون عنوان کرد و افزود: دعوت از مسئولان برای دیدن توان‌مندی اعضا و مربیان و در مقابل، حضور در ویژه برنامه‌های دیگر دستگاه‌ها می‌تواند به افزایش این شناخت کمک کند.

قابل ذکر است مدیرکل کانون در بخشی از این بازدید با اعضای مرکز دیدار و با آنان در خصوص فعالیت‌های گوناگون مراکز و علاقه‌مندی‌های آنان صحبت کرد.

«کتاب و کتاب‌خوانی» دو محور اصلی سخنان هادی با اعضای کانون بود و از آنان خواست با راهنمایی مربیان خود در کانون و مطالعه توانایی‌های خود را افزایش دهند تا آینده‌ی خود و کشور را بسازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =