کنسرت موسیقی «آواها و نواها» در مجتمع فرهنگی هنری کانون فارس برگزار شد

اعضای انجمن آواها و نواهای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با همکاری مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ شیراز، هنرنمایی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در این جشن، هنرآموزان هرکارگاه به صورت گروهی و انفرادی آهنگ‌نوازی کردند. در این برنامه ملودی‌های شاد و کودکانه با هدف احیا و معرفی آثار ادبی با استفاده از شعرهای کانونی و تلفیق آن با موسیقی به شیوه‌ای جذاب و با حضور خانواده هنرجویان طنین‌انداز شد. اجرای سرود، شاهنامه‌خوانی و نمایش از دیگر برنامه‌های انجمن بود.

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس با حضور در این برنامه گفت: هدف از اجرای فعالیت موسیقی، فراهم کردن فضایی همراه با شادابی و نشاط برای بچه ها و لذت‌بخش کردن دوران کودکی برای آنان است.  پرورش ذوق زیبایی‌شناسی از طریق آموزش، ریتم، ملودی و ترکیب صداها و همچنین پرورش خلاقیت و کشف توانایی‌ها و هدایت آن، ایجاد تمرکز و تعادل در رفتار  و کردار و گفتار به کمک آواهای هدف‌مند، نشان دادن ارزش کار گروهی و کسب مهارت‌های زندگی از دیگر اهدافی بود که به گفته مدیر کل کانون فارس در انجمن آواها و نواها دنبال می‌ شود. افتخاری در ادامه گفت: آموزش موسیقی در مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ شیراز همراه با آموزش عملی توسط مربیان متعهد و متخصص انجام می‌شود چون علاوه بر این‌که تفریحی سالم است تأثیر آموزشی و تربیتی دارد و  وسیله‌ای برای رشد فکری و ذهنی و نهادینه شدن مهارت‌های زندگی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =