«پرورش کودکان» مطمئن‌ترین راه ساختن آینده

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: پرورش کودکان و نوجوانان توانمند در همه‌ی ابعاد نوید ساختن آینده‌ای روشن همراه با شهروندانی سالم و مطلوب را می‌دهد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان با فرماندار ویژه‌ی زابل دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیر کل کانون در ابتدای سخنان خود با اشاره به دغدغه‌ی مسئولان برای حل مشکلات مردم گفت: با توجه به مشکلاتی که به دلیل هم‌جواری مرزهای شرقی برای استان به وجود آمده، باید با همه‌ی وجود تلاش کنیم تا چهره‌ی واقعی، مهربان و مظلوم این استان را به کشور بشناسانیم و اعتمادبه‌نفس ملی فرزندان این خطه را افزایش دهیم.

معصومه هادی در ادامه افزود: مردم استان مردمی صبور، نجیب و فرهنگ‌دوست هستند زیرا ریشه این سرزمین بر پایه‌ی یک اصالت فرهنگی شایسته، از دیر باز، بنا نهاده شده است و به همین دلیل کار فرهنگی تاثیر خود را به خوبی نشان می دهد.

وی سپس عنوان کرد: ما در کانون شعار «آینده را باید ساخت» را مبنای فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم زیرا برای داشتن شهروندانی سالم و مطلوب باید از امروز مقدمات آن فراهم شود.

وی سپس خاطرنشان کرد: خوشبختانه این بستر در کانون فراهم است تا آنجا که کودکان و نوجوانان توانمند عضو کانون در استان با کسب رتبه‌های برتر ملی و بین‌المللی علاوه بر نوید آینده‌ای روشن، بخشی از بار معرفی استان را به دوش می‌کشند که به خوبی هم از عهده‌ی آن برآمده‌اند.

هادی در بخشی از سخنان خود به تفاهم‌نامه‌ی همکاری کانون و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرد و از برنامه‌ریزی کانون برای مراکز فرهنگی‌‎هنری در جهت ارتقای توانمندی‌های اجتماعی و مصون‌سازی کودکان و نوجوانان خبرداد و همراهی مسئولان و فرمانداری را در اجرای موثرتر آن مهم دانست.

وی همچنین در خصوص کانون زبان ایران و اخذ مجوز شعبه زابل سخن گفت و از فرماندار زابل خواست در این زمینه از ظرفیت فرمانداری برای پا گرفتن این فرزند نوپا در شهر زابل مساعدت کند.

در ادامه فرماندار زابل با اشاره به ناهنجاری‌هایی که در جامعه وجود دارد، رفع آن را نیازمند تلاش و همت همه‌جانبه‌ی مسئولان دانست که بخشی از آن به مدرسه و نقش محوری معلمان مربوط است.

غلامرضا گنجی همچنین با برشمردن مشکلات فرهنگی موجود گفت: برای فرهنگ‌سازی و اصلاح آن باید بر روی کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری کنیم و در این مسیر به نقش محوری کانون بسیار امیدوار هستیم زیرا فرزندان باید آموزش‌های لازم را ببینند.

وی در پایان گفت: ما فعالیت‌هایی را در خصوص آموزش کودکان آغاز کرده‌ایم و مشتاقانه از برنامه‌های جامع کانون استقبال می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =