حمایت فرماندار به منظور ایجاد کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی در شهرستان سرایان

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی با ابراهیم رسولی مقدم فرماندار و محمد کسمایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی دراین دیدار که در محل فرمانداری سرایان برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون در شهرستان سرایان گفت: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با استفاده از  ابزاهای آموزشی و تربیتی زمینه پرورش فکر و قوه تخیل کودکان ونوجوانان را را فراهم می کند.

حمیدی در ادامه با اشاره به گستردگی شهرستان سرایان اجرای عدالت فرهنگی را از اولویت‌های کاری کانون دانست و افزود:  کتابخانه‌های سیار کانون ظرفیتی مناسب  برای خدمات رسانی  و شکوفایی استعداد کودکان ونوجوانان مستعد روستاهای استان است و اظهار امیدواری کرد با مساعدت فرمانداری زمینه‌ی ایجاد کتاب‌خانه سیار روستایی در شهرستان فراهم شود.

در ادامه رسولی مقدم فرماندار سرایان از کانون به عنوان یکی از ارگان‌های فعال در حوزه کودک و نوجوان دانست و افزود: رسالت کتاب‌خانه های سیار کانون بردن کتاب بین بچه‌ها و مردم است و نقش مهمی را در آموزش مهارت‌های زندگی به فرزندان این مرز و بوم ایفا می کند .

وی در ادامه در خصوص همراهی و مساعدت فرمانداری به منظور ایجاد کتاب‌خانه‌ی سیار روستایی و راه اندازی مرکز آموزشی کانون زبان ایران در این شهرستان قول مساعد داد.

گفتنی است، بازدید از یکی از مدارس شهرستان به همراه مدیر آموزش و پرورش و اجرای برنامه توسط مربیان کانون برای دانش آموزان و دیدار با همکاران مرکز فرهنگی و هنری کانون و بررسی برنامه‌های این مرکز در ۹ ماهه ابتدای سال ۱۳۹۸ و مسایل عمرانی نیز بخشی از برنامه‌های حضور مدیر کل کانون استان در شهرستان سرایان بود.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =