برگزیدگان نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون بوشهر معرفی شدند

نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با شعار آینده ساختنی است برگزیدگان خود را معرفی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ، در آئین اختتامیه نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون بوشهر گروه های برتر معرفی شدند.

براساس رای هیات داوران متشکل از «احمد حمیدیان» ، «کیامرث خورده بین» و «بهمن عبدالشیخی» گروه سرود مرکز فرهنگی هنری دیلم با عنوان نچ نچک(دعای باران) به عنوان گروه برتر و برگزیده و همچنین راه یافته به مرحله کشوری معرفی شد 

در بخش رهبری گروه سرود عبد الله رضایی رهبر گروه سرود مرکز فرهنگی هنری وحدتیه با سرود «آینه روی خمینی» به عنوان نفر برگزیده این بخش شناخته شد.

. محسن کاظمی ، میلادخواجه گیری و ایمان بابایی از مرکز فرهنگی هنری دیلم به عنوان نفرات برگزیده بخش آهنگ شناخته شدند

هیات ‌داوران این جشنواره همچنین برگزیده بخش همخوان دختر را مرکز فرهنگی هنری شبانکاره معرفی کرد

در بخش شعر نیزمحمد بحرینی فرد از گروه سرود مرکز فرهنگی هنری شبانکاره به عنوان نفر برتر این بخش معرفی شد.

برگزیده بخش خلاقیت سوسن حیاتی از مرکز فرهنگی هنری دیلم و برگزیده بخش بروشور نیز فاطیما لشکری از مرکز فرهنگی هنری گناوه شناخته شدند.

سمیه رسولی مدیر کل کانون استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری شایسته نخستین مهرواره سرود کانون استان بوشهر به میزبانی مرکز گناوه گفت: کودکان و نوجوانان با فعالیت در گروه‌های سرود به اهداف زیادی دست می‌یابند که مهمترین آن تمرین زندگی اجتماعی است   و  در کنار این استعدادها، مربیانی نقش هدایت و راهنمای گروها را برعهده داشته‌اند که سعی شده با اطلاعات علمی و فنی موسیقی گروه‌ها را پیش ببرند.

وی یادآور شد: کودکان و نوجوانان با فعالیت در گروه‌های سرود اهداف زیادی دست می‌یابند که مهمترین آن تمرین زندگی برای ساختن آینده ای درخشان و کسب مهارت های اجتماعی است.

مرحله کشوری «مهرواره سرود» کانون ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ با میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =