کد خبر: 294492
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
بازدید 308
کانون پرورش فکری خوانسار میزبان اساتید ادبی بود

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو خوانسار گفت: محفل ادبی با حضور اساتید ادبیات و همراه با مراسم حافظ خوانی و نقالی شاهنامه در کانون پرورش فکری شماره دو خوانسار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مرضیه سعیدی با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای تشویق و ترغیب و همچنین کشف استعداد اعضاء کانون پرورش فکری در زمینه های ادبی همچون؛ شاعری و نویسندگی محفل ادبی در در مرکز شماره دو کانون پرورش فکری خوانسار برگزار شد.

وی ادامه داد: این محفل ادبی با حضور اعضاء کانون شماره یک کانون پرورش فکری، اعضاء کانون پرورش فکری شماره دو و والدین آنها و همچنین فعالان و اساتید ادبیات شهر خوانسار برگزار شد.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره دو خوانسار در ادامه با بیان اینکه در این نشست صمیمی اعضاء برجسته و اساتید ادبیات آثار خود را برای حاضران قرائت کردند افزود: بارقه های فرهنگ مردم در زندگی امروز نیز بحث تخصصی این نشست بود.

مرضیه سعیدی در ادامه اضافه کرد: همچنین در حاشیه این مراسم حافظ خوانی و نقالی داستان هفت خوان شاهنامه نیز توسط اعضاء کانون پرورش فکری شماره دو نیز انجام شد.
وی در ادامه بیان کرد: این مراسم با تقدیر از اعضاء برگزیده کانون پرورش فکری در مهرواره میراث پنهان و پذیرایی از حاضران به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =