کد خبر: 294495
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
برگزیدگان مهرواره «سرود آفرینش» هرمزگان معرفی شدند

مرحله استانی "نخستین مهرواره «سرود آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان روز شنبه با معرفی ۳ گروه برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، داوران آیین اختتامیه‌ نخستین مهرواره سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا»، با شعار «آینده ساختنی است»، گروه سرود مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری "میناب"، مرکز فرهنگی هنری کانون "شماره ۴ بندرعباس" و مرکز فرهنگی هنری کانون "فین" را به عنوان برگزیده مرحله کشوری این رقابت‌ها معرفی کردند.

این دوره از مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان را احمد توحدی، مصیب داوری و فاطمه غلامزاده داوری کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان در این آیین اظهارداشت: در مجموع ۱۳ اثر از در مرکزهای فرهنگی هنری کانون استان تولید و به دبیرخانه استانی ارسال شد.

ناهید سلیمانی‌احمدی افزود: در نخستین مهرواره «سرود آفرینش» کانون ۱۰ گروه در مرحله استانی به رقابت پرداختند و درنهایت با رای داوران ۳ گروه برگزیده به دبیرخانه کشوری معرفی شدند.

وی ادامه داد: آمیختگی زبان با موسیقی در هرمزگان فرصتی برای شناساندن فرهنگ موسیقی این استان ایجاد می‌کند.

این مسوول گفت: سرود ابزاری موثر در انتقال مفاهیم عمیق به شمار می‌رود که ضمن شناساندن فرهنگ اصیل به کودکان ونوجوانان مفاهیم را ذهن آن‌ها ماندگار می‌کند.

سلیمانی‌احمدی ادامه داد: کانون این فرصت را برای اعضایش فراهم می‌کند تا در فرایند تشکیل گروه سرود، تمرین کار گروهی تا مرحله اجرا، اعضا به مجموعه‌ای از توانمندی‌های خود دست یابند.

گفتنی است مرحله کشوری «مهرواره سرود» کانون ۱۴ تا ۱۶ اسفند امسال به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =