نمایش محیطی «مار و پله» اجرا می‌شود

نمایش محیطی «مار و پله» از تولیدات مرکز تئاتر کانون در طول پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی هر روز در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش محیطی «مار و پله» به کارگردانی ناصر آویژه از تولیدات مرکز تئاتر کانون پرورش فکری در طول پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی هر روز در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری اجرا می‌شود.

این نمایش که قصه گروه نمایشی دوره‌گردی را روایت می‌کند که می‌خواهند این بار داستان هفت خوان رستم را بازگویی کنند، بر احیای بازی‌های گروهی و تاثیر این بازی‌ها در زندگی تاکید دارد.

نمایش محیطی «مار و پله» در سه سانس صبح و بعد از ظهر در طول پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در محوطه بین نمایشگاه ترویجی و تخصصی جشنواره اجرا می‌شود.

بر اساس این خبر، نمایش «مار و پله» در ساعت‌های ۹:۴۵ دقیقه صبح، ۱۴ و ۱۷:۴۵ اجرا می‌شود. اجرای این نمایش تا آخرین روز جشنواره ادامه خواهد داشت.

گیتا داودی، نویسنده متن و ناصر آویژه، کارگردان و بازیگر نمایش «مار و پله» است. آرش سلگی، آهنگ‌سازی این نمایش را برعهده دارد و حمیدرضا نوری و شاهین گلکار از دیگر بازیگران «مار و پله» هستند. آرمان داودی و سهیل سالکی دستیاری کارگردان رادر این نمایش برعهده دارند.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =