نخستین مهرواره سرود «آفرینش» در کانون استان قزوین برگزیدگان خود را شناخت

برگزیدگان مرحله استانی نخستین مهرواره‌ سراسری سرود «آفرینش» با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 5 دی 1398، مرحله استانی نخستین مهرواره‌ سراسری سرود «آفرینش» با عنوان «نغمه‌های روشن فردا»در مجتمع کانون استان قزوین برگزار شد.

در این مهرواره که با شعار «آینده ساختنی است» برگزار شد ، 5 گروه با هم به رقابت پرداختند و از میان آنان سه گروه به عنوان برگزیدگان استانی، انتخاب و به اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون معرفی شدند.

اعضای مراکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با سرود «کودکان صلح»با مربی گری سید احسان امامی، مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین با سرود «جشن سازندگی» با مربی‌گری نرگس پیله فروش‌ها، مرکز فرهنگی و هنری شریفیه با سرود«بابا آمد، نان آورد»با مربی‌گری حسین حسنی، سه گروه برگزیده این مهرواره بودند.

آثار برگزیده مهرواره‌های استانی به دبیرخانه مرکزی این رویداد ارسال و از سوی هیئت داوران بررسی می‌شود و در پایان هفت گروه برگزیده پایانی وارد مرحله کشوری خواهند شد.

داوری این مهرواره را فرامرز نصیری،مهدی احمدی و مهدی مردانی از کارشناسان و فعالان موسیقی استان قزوین بر عهده داشتند.

یادآوری می‌شود مرحله کشوری «مهرواره سرود» کانون از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ با میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =