نمایش صحنه ای به فعالیت های کانون ایلام افزوده می شود

در تازه ترین مهرواره کانون ایلام به نام هنرهای نمایشی،تئاتر صحنه ای ویژه کودک‌ونوجوان نیز اعلام حضور می کند


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،در حالی که  نخستین مهرواره سرود آفرینش در ایلام به تازگی برگزارشده است،کانون ایلام در حال برنامه ریزی مرحله اجرایی نخستین مهرواره هنرهای نمایشی است.اگر چه نمایش عروسکی درکانون قدمتی به دارازای آغاز فعالیت هایش دارد اما سالن ها و مراکز کانون برای نخستین بار قرار است نمایش صحنه ای را تجربه کنند و به سبد فعالیت های هنری مراکز بیفزایند.نمایش صحنه ای نیز که مقدمه ای به نام نمایش خلاق را در فعالیت ها دارد امسال برای اولین بار به عنوان یک فعالیت رسمی در رقابت های مهرواره هنرهای نمایشی پذیرفته می شود.
در این مهرواره قرار است هفت نمایش صحنه ای و عروسکی در کنار یک نمایش از طرف انجمن نمایش به رقابت بپردازند و از این میان سه نمایش صحنه ای یا عروسکی که بیشترین امتیاز داوران را از آن خودکنند به تهران معرفی می شوند.
افزایش سبد فعالیت های هنری می تواند در آینده درجذب و پایداری کودکان ونوجوانان مشتاق فعالیت های کانون نیز تاثیر گذار باشد.

این مهرواره قرار است در بهمن ماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر کانون استان در یک روز برگزار شود.
بیست ودومرکز فرهنگی،هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سراسر استان به بچه های ایلامی خدمات مختلف فرهنگی،ادبی و هنری را به صورت ثابت،سیار وپستی ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =