کد خبر: 294526
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
بازدید 876
درخشش اعضای کانون لرستان در مسابقات رباتیک

اعضای کارگاه رباتیک مرکزشماره یک کانون بروجرد از استان لرستان، در دومین جشنواره خلاقیتهای علمی پژوهشی لکوکاپ استانی، خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل کانون لرستان گفت: کارگاه های رباتیک چند سال است که در مراکز مختلف کانون در سراسر استان برگزار می شود و اعضای زیادی در این کلاسها آموزش می بینند.
محمدجواد محمدی افزود: رباتیک یکی از رشته های خلاقیت محور است که با ساخت مکانیزم های ابتدایی آغاز  و به ربات های هوشمند ختم می شود. با توجه به توسعه همه جانبه علم رباتیک در زمینه های مختلف و قرار گیری این علم جزء دانش های برتر دنیا، ضرورت یادگیری این علم بیش از پیش احساس می شود.
مدیرکل کانون لرستان اظهار داشت: کلاسهای رباتیک بصورت دوره ای برگزار می شود و کودکان ونوجوانان شهرهای خرم آباد و بروجرد، استقبال خوبی از این کارگاه ها داشته اند و خوشبختانه در مسابقات استانی و کشوری رباتیک اعضای مراکزکانون مقام های مختلفی را کسب کرده اند.
وی اضافه کرد: در دومین جشنواره علمی پژوهشی لکو کاپ 6 نفر از اعضای مرکز شماره یک بروجرد توانستند مقام هایی را کسب کرده و به مسابقات کشوری راه پیدا کنند.
براین اساس: در بخش رباتیک جنگجو سبک اول محمد کسری دالوند مقام اول، آریا نوذری مقام دوم و سام راد بیرانوند سوم شد.
در بخش مسابقات مزرعه فکر، ثمین کلهر مقام دوم استان، در بخش ابتکارات و اختراعات، بهنود شعبان زاده اول شد ومقام دوم به  فاطمه اکبری سرابی رسید.
گفتنی است:  برگزیدگان استانی قرار است در مسابقات کشوری رباتیک که فروردین ماه در تهران برگزار خواهد شد شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =