انجمن محیط زیست مرکز بردخون دو کارگاه آموزشی برگزار کرد

مرکز فرهنگی هنری بردخون با همکاری زوج جوان ایرانی به اجرای طرح «ما به درختان نیازمندیم» به منظور آشنایی کودکان با ارزش‌های محیط زیست اقدام کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ، 8 دی ماه 1398 زوج تسهیلگر ایرانی با شعار «ما به درختان نیازمندیم» از سوی انجمن «ما به درختان نیازمندیم» و همچنین انجمن محیط زیست بردخون به منظورهدایت و انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی به کودکان و نوجوانان در جهت آشنایی با اهمیت درختان ، طبیعت و محیط زیست دو کارگاه آموزشی برگزار کردند.

بر اساس این خبر امیر چایچی و المیرا ملارضی زوج تسهیلگر و دوچرخه سوار ایرانی و از اعضاء انجمن «ما به درختان نیازمندیم» طی رکاب زدن از مسیرهای استان های جنوبی با توقف و حضور در مرکز بردخون با نمایش انیمیشن «ما به درختان نیازمندیم» و نحوه صحیح کاشت نهال با همکاری اعضاء کودک ونوجوان به تشریح اهمیت درختان در زندگی ما پرداختند.

در مقدمه آئین نامه اجرایی انجمن های نوجوانان کانون پرورش فکری آمده است:اعضاء در این انجمن ها می توانند توانمندی هایشان را بروز داده ، تجربه کسب کنند ، مسئولیت به عهده بگیرند ، حضور در یک گروه به عنوان عضو را تمرین کنند و اندیشه ورز شوند.

انجمن «ما به درختان نیازمندیم» با ریاست محمد تاجران در سال ۲۰۱۴ در کشور سوئیس پایه‌گذاری شد ، او کودکان را به عشق ورزیدن و احترام گذاشتن به طبیعت با تأکید بر اهمیت دارا بودن از محیط زیستی سالم و پایدار برای زندگی بهتر تشویق می‌کند. این کار را با مراجعه به مدارس، مراکز فرهنگی هنری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کودکان و نوجوانان و گفتگو با آن‌ها انجام می‌دهد و از درخت به عنوان عنصری از طبیعت که نمادبخشندگی و زندگی است استفاده می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =