کد خبر: 294546
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷
بازدید 1355
رصد شگفتی‌های آسمان در کانون گرگان و گنبد

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون گرگان و گنبد با دعوت از دانش‌آموزان عضو طرح کانون مدرسه آنان را با شگفتی‌های آسمان از نگاه علمی‌پژوهشی آشنا می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، مراکز فرهنگی هنری شماره دو کانون گنبد و مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان با دعوت از دانش آموزان مدارس برای بازدید از آسمان‌نمای دیجیتال، آنها را با منظومه‌ی شمسی و کهکشان‌ها به صورت علمی آشنا می‌کنند.

در این بازدیدها بچه‌ها با مباحثی هم‌چون آسمان شب، ستارگان، کهکشان‌ها، اجرام آسمانی، سیاره‌ها، سحابی‌ها و ... به صورت شبیه‌سازی شده آشنا شده و با دیدن فیلم مستندی از جهان هستی سوال‌های خود را مطرح می‌کنند که از سوی مربی نجوم به آن‌ها پاسخ داده می‌شود.

در کارگاه جنبی این بازدید نیز کودکان و نوجوانان، با اجزای تلسکوپ آشنا شده و در پایان با اشاره به قدرت بیکران پروردگار، جلسه پرسش و پاسخی درخصوص علم اخترشناسی صورت گرفته و اعضای حاضر با یکی دیگر از شگفتی‌های آفرینش آشنا می‌شوند.

بازدید از این فضای علمی همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۷ برای عموم امکان‌پذیر است که علاقه‌مندان به علم نجوم می‌توانند جهت هماهنگی با شماره تلفن ۰۹۳۳۳۸۴۳۹۳۱ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =