اجرای نمایش موسیقایی در جشنواره اسباب‌بازی برای کودکان

نمایش «قلعه قصه‌ها»، از سوی مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تئاتر «قلعه قصه‌ها» به کارگردانی حامد زحمتکش در روزهای برگزاری جشنواره ملی اسباب‌بازی هر روز در دو نوبت ساعت ۱۵:۱۵ و ۱۵:۴۰ در سالن شهید بهنام محمدی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

«قلعه قصه‌ها» اجرای موسیقایی برای کودکان است که هفت قطعه موسیقی در هر قطعه آموزشی درباره موضوع‌های مختلف برای کودکان است.

بر همین اساس مریم صادقیان‌امین، مونا سربندی، نازنین ره، شکیبا خداداده، محمدرضا صادقی و بهینا طهماسبی، عروسک‌گردانان این نمایش هستند.

همچنین آزاده فرهنگیان به عنوان شاعر، عبد آتشانی و آرش سلگی موسیقی و غزاله مرصوصی به عنوان مجری طرح با این نمایش همکاری دارند.

«قلعه قصه‌ها» که تا پایان پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی هر روز اجرا می‌شود از سوی مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه شده است.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =