جمع‌آوری اسباب‌بازی برای مناطق محروم و بیمارستان‌ها

گروه هنر و سلامت در پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی نیز اقدام به جمع‌آوری اسباب‌بازی از سوی مردم برای مناطق محروم و بیمارستان‌ها کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آیدا واحد مدیر اجرایی گروه هنر و سلامت درباره فعالیت‌هایش در پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی گفت: از سال ۸۴ فعالیت گروه ما شروع شد که تصمیم گرفتم برای کودکان مناطق محروم و بیمارستان‌ها عروسک و اسباب‌بازی جمع‌آوری کنیم و به دست‌شان برسانیم.

او ادامه داد: فعالیت ما برای جمع‌آوری اسباب‌بازی‌ها منوط به جشنواره است اما تصمیم داریم که در طول سال هم اسباب‌بازی‌ها را جمع‌آوری کنیم.

او درباره برگزاری جشنواره و اتفاق‌های جانبی که در کنار این رویداد رخ می‌دهد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره کمکی به شناخت ما میان مردم می‌کند تا بتوانیم فعالیت‌مان را گسترش دهیم.

مدیر اجرایی گروه هنر و سلامت افزود: از دیگر فعالیت‌های ما رادیوآرت کانال تلگرامی است که هر شب برای کودکان قصه می‌گوید. همچنین هر سال جشنواره بین‌المللی نقاشی را برگزار می‌کنیم.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =