بازدیدمسئولان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مجتمع مطبوعاتی اصفهان

مسئول آموزش وپژوهش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: جمعی از مسئولان ومربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان صبح روز دوشنبه ۹ دی ماه از مجتمع مطبوعاتی اصفهان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، عطیه آقا حسینی با بیان این خبر اظهار داشت: بازدید از خانه مطبوعات و رسانه هایی همچون؛ خبرگزاری ایمنا، سیمای شهر و... در حاشیه برگزاری دوره آموزش کودک نوجوان رسانه و ارتباط جمعی با هدف شناسایی ظرفیت ها و فرصت های موجود رسانه های فعال در شهر اصفهان انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این بازدید در روز دوشنبه 9 دی ماه انجام شد خاطر نشان شد: در این بازدید مربیان و مسئولان کانون پرورش فکری علاوه برکسب اطلاعاتی درباره نحوه خبرنویسی در تحریریه رسانه ها موضوعات و آشنایی با زمینه فالیت های مختلف خبرگزاری های گوناگون در دفاتر آنها حضور یافتند و با فعالیت های مدرسه رسانه و کارگاه های جنبی آنها نیز آشنا شدند.

 مسئول آموزش وپژوهش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ادامه داد: همچنین در ادامه این بازدید از کتابخانه تخصصی رسانه و فرهنگ سرای رسانه شهرداری نیز مسئولان و مربیان کانون پرورش فکری بازدید کردند.

عطیه آقا حسینی در ادامه گفت: مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان توسط شهرداری اصفهان و با هدف کمک به رسانه ها در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی مطبوعات محلی و سراسری با رویکرد افزایش استانداردهای کار خبری و اطلاع رسانی در اصفهان، میدان لاله، ابتدای بزرگراه شهید اردستانی ایجاد شده است و بیشتر دفاتر و نمایندگی های رسانه ها از جمله روزنامه ها، مجله ها و خبرگزاری های فعال شهر اصفهان در این مجتمع حضور دارند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =