کد خبر: 294609
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
شورای راهبری توسعه مدیریت برگزار شد.

شورای راهبری توسعه مدیریت، با حضور گروه ارزیاب سازمان مدیریت و برنامه ریزی در محل دفتر استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، شورای راهبری توسعه مدیریت، با حضور گروه ارزیاب سازمان مدیریت و برنامه ریزی در محل دفتر استان تشکیل شد.این جلسه با هدف تبیین و تشریح شاخص های عمومی سال 98 و بررسی ارزیابی کانون پرورش فکری استان در سال 97، با حضور مدیرکل استان، کارشناسان رابط استان و گروه ارزیاب برگزار گردید.

اسماعیل عسکری، مدیر کل استان، ضمن تقدیر از حضور موثر ایشان، به رسالت کانون در امر تربیت انسان و تاثیر روحی و روانی در کودکان و نوجوانان، اشاره نمودند و بیان داشتند که بخش عمده ای از فعالیت های کانون قابل اندازه گیری نبوده و نمی تواند در چرخه ارزیابی و ارائه مستندات قرار بگیرد.

ایشان مواردی از شاخص های عمومی را که برای کانون، عدم مصداق دارند، برشمردند و اظهار امیدواری کردند که در ارتقای بخش های دیگر تمام تلاش مجموعه را در سال 98 داشته باشند.

حسین فرجی، معاون توسعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، درباره ضرورت تشکیل نشست های تحلیلی، تبیین و تشریح کلیه شاخص های عمومی سال 98، ضرورت انعقاد تفاهم نامه های استانی، تقسیم کار در تیم ارزیابی، اجرای بخشنامه های ملی و ....به تفصیل سخن گفتند. کارشناسان ارزیاب در شاخص های مختلف، به سوالات همکاران کانون پاسخ دادند. جلسات بعدی کارگروه در هفته های آتی با موضوعات قابل طرح ارزیابی سال 98، با همت و جدیت، برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =