کانون، پایگاهی مطمئن برای پرورش استعداد کودکان است

محمد عابدی فرماندار خوی در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: کانون پایگاه تخصصی کشف و پرورش استعدادهای فرهنگی، ادبی و هنری کودکان و نوجوانان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، فرماندار خوی در این دیدار، نقش تأثیرگذار کانون را در توجه به استعدادهای نهفته کودکان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری بسیار تأثیرگذار عنوان کرد.

عابدی گفت: انتشار اخبار درخشش کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون استان در عرصه‌های جهانی بسیار مسرت بخش است و این توفیقات حاصل تخصص و تجارب ارزنده متولیان و مربیان کانون استان در انتقال  آموزه‌های علمی، ادبی و هنری به نسل کودک و نوجوان می باشد.

وی افزود: بنابر درخواست کانون استان در خصوص راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی در خوی، فرمانداری این شهرستان آمادگی خود را جهت مرتفع کردن موانع تأمین زیرساخت‌ها و خودروی مورد نیاز کتابخانه سیار کانون اعلام می دارد.

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان نیز در این دیدار ضمن تشریح اهم فعالیت‌های کانون استان بر کتاب محور بودن تمامی فعالیت‌های کانون اشاره کرد و رویکرد کانون را در قبال کودکان و نوجوانان توجه به نیازهای آنان عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =