مراکز فرهنگی هنری کانون استان بوشهر فعالیت های بازی محور انجام می دهند

همزمان با برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی از 7-13 دی ماه 1398 در تهران مراکز فرهنگی هنری کانون استان بوشهر نیز فعالیت های بازی محور را انجام می دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ، در ایام برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی با شعار «تمرین زندگی»  در تهران فعالیت های بازی محور ؛ در مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیارروستایی استان بوشهر در حال برگزاری است.

براساس این خبر مرکز برازجان با اجرای ویژه برنامه ای در پارک رضوان این شهرستان با حضور اعضاء کودک و نوجوان در فضایی پرنشاط ، به بازی های گروهی و مشارکتی مانند هفت سنگ ، کفش آهنی ، لانه هسته ، بیگک بازی ، بازی با کش و عموزنجیرباف پرداختند.

اما در جم نیز اعضاء این مرکز با حضور در محوطه بیرونی به فعالیت های بازی محور و سرگرم کننده ای مثل «پرتاب توپ» ، «توپ و حلقه» و «دومینو» مشغول شدند.

هم سو با این رویداد بزرگ ملی در تهران مسئولان و مربیان مراکز عسلویه و نخل تقی با دعوت از دانش آموزان دوره ابتدایی به مرکز نخل تقی در محیطی بانشاط به اجرای نمایش عروسکی ناردونه و فیلم با مشارکت اعضاء پرداخته و همچنین بازی های گروهی ماروپله، وسطی و طناب کشی را برگزارکردند.

براساس این گزارش مربیان مرکز فرهنگی هنری دالکی نیز با حضور در یکی از مدارس این شهرستان دانش آموزان را با انجام بازی های گروهی و نشاط آور همراه کردند.

مرکز فرهنگی هنری اهرم با حضور در دبستان کوثر این شهرستان با اجرای برنامه هایی جذاب و متنوع و با هدف ایجاد محیطی شاد برای کودکان و نوجوانان به بازی و سرگرمی پرداختند.

در ادامه فعالیت های بازی محور در مراکز فرهنگی هنری کانون استان بوشهر مرکز کنگان با میزبانی از دانش آموزان مقطع دبستان با انجام بازی های گروهی و سرگرم کننده مثل هفت سنگ و طناب کشی و همچنین نمایش فیلم و سفالگری پرداختند.

در آخرین روز از اجرای فعالیت های بازی محور در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اعضا مرکز شبانکاره نیز جشنواره بازی های بومی محلی را در مرکز برگزار کردند.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ماه 1398 در تمامی مراکز فرهنگی هنری کانون استان بوشهر با اجرای فعالیت های بازی محور اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =