گرامی‌داشت سال‌روزحماسه 9 دی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت سال‌روز 9حماسه دی( روز بصیرت و میثاق امت با ولایت)، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برنامه‌های متنوعی را برای اعضای مراکز و دانش‌آموزان اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با سال‌روز 9 دی مراکز فرهنگی و هنری کانون، برنامه‌های مناسبتی متنوعی اجرا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه کانون به این مناسبت، فعالیت‌های معرفی وقایع، کارگاه کاردستی تکه چسبانی پرچم ایران و کارگاه ادبی « به یاد حماسه» برای اعضا انجام شد.

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع، ده نفر از اعضای خود را برای بازدید و بهره‌مندی از توضیحات کارشناسان، به دفتر شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برد.

معرفی وقایع و ایام، اجرای مسابقه، نوشتن خلاق، معرفی کتاب آوازی برای وطن برای 35 نفر از دانش آموزان دبستان کابل البرز،از فعالیت‌های دیگر این مرکز بود.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین، ویژه برنامه‌ای با همکاری مدرسه خضرا برگزار شد. این برنامه، با شعار «یوم الله 9 دی مظهر بصیرت، ولایت مداری و عبور از فتنه‌ها» با برپایی کارگاه نقاشی، خوشنویسی، نمایش فیلم و بحث آزاد همراه بود.

مرکز فرهنگی هنری شماره 1 کانون آبیک با حضور 30 دانش‌آموز مدرسه «فرهنگ و ادب» کارگاه‌های مختلف هنری ، ادبی و معرفی وقایع و ایام را با محوریت حماسه 9 دی برگزار کرد.

همچنین در تاریخ 7 دی نیز، اعضای نوجوان مرکز یک نشریه دیواری با موضوع حماسه ی نه دی ساختند.

هم‌چنین، در یک برنامه دیدار و تجلیل از خانواده ایثارگران، «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،به همراه شماری از همکاران دفتر استان، از«مهری قهوه چی» مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری آوج قدردانی کرد.

مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه برای 25 عضو پسر کارگاه نشریه دیواری، معرفی شخصیت رهبر انقلاب،طرح دیواری، معرفی ایام و وقایع و کارگاه نقاشی را برگزار کرد.

هم‌چنین به این مناسبت، همکاران ستادی کانون استان قزوین در راهپیمایی 9 دی شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =