دیدار مدیرکل کانون استان همدان با مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب شهری استان همدان

بهناز ضرابی‌زاده ظهر سه‌شنبه دهم دی‌ماه در دفتر کار سیدهادی حسینی بیدار حاضر شد و با وی به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون فرهنگی، کارشناس حراست و کارشناس روابط عمومی در دفتر کار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان همدان حضور یافت و با وی به گفتگو نشست.
در این دیدار، سیدهادی حسینی‌بیدار به شرح مختصری از اقدامات و فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف کاری‌اش پرداخت  و از مدیرکل کانون درخواست کرد  معرفی بیشتری از کانون و فعالیت‌های آن داشته باشد.
در ادامه بهناز ضرابی‌زاده ضمن معرفی اجمالی خود به تشریح فعالیت‌های کانون در حوزه‌ی کودک و نوجوان پرداخت و گفت: کانون پرورش فکری اولین و تخصصی‌ترین تشکلی است که از سال ۴۴ فعالیت خود را به صورت اختصاصی برای کودکان و نوجوانان آغاز کرده و همچنین اولین کتابخانه‌ی کودکان و نوجوانان در کشور است.
وی همچنین تمامی فعالیت‌های کانون را بر محور خلاقیت عنوان کرد و گفت: اصلی‌ترین رسالت کانون، پرورش و رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان است.
وی همچنین ابراز داشت،  کانون در کنار دستگاه‌های دیگر می‌تواند بهترین و بیشترین خدمات را به جامعه‌ی هدفش ارائه کند.
در ادامه سیدهادی حسینی‌بیدار ضمن استقبال از فعالیت‌های کانون در حیطه‌ی کودک و نوجوان تاکید نمود، تفاهم نامه‌ای بین کانون و شرکت آب بسته شود که از این پس خانواده‌ی بزرگ شرکت آب و فاضلاب بتوانند از خدمات و کلاس‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری استفاده نمایند.
در پایان بهناز ضرابی‌زاده ضمن اهداء یک جلد از آثار خود به حسینی بیدار آمادگی کانون جهت ارائه‌ی خدمات فرهنگی به پرسنل این شرکت را اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =