کودکان را با تولید اسباب‌بازی بومی در برابر تهاجم فرهنگی حفظ کنیم

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما گفت: با تولید داخلی محصول اسباب‌بازی، کودکان را از آسیب‌های جدی حفظ می‌کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آذرمیدخت آذرهوش، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما درباره امتیاز مثبت برگزاری جشنواره اسباب‌بازی گفت: برگزاری این جشنواره یک کار مهم فرهنگی است به این خاطر که اسباب‌بازی بخش بزرگی از زندگی کودکان را تشکیل می‌دهد و اهمیت زیادی برای آن‌ها دارد.

او ادامه داد: با توجه به این‌که اسباب‌بازی خارجی فرهنگ غربی را با خودش می‌آورد باید ما در کشور اسباب‌بازی‌هایی تولید کنیم که با فرهنگ و نیازهای کودکان جامعه هم‌سانی داشته باشد. این امر باعث خواهد شد کودکان را از آسیب‌های موجود حفظ می‌کنیم.

آذرهوش در ادامه افزود: زمانی که این جشنواره برگزار می‌شود به طور قطع برای تولیدکنندگان ایجاد انگیزه می‌کند و دیده می‌شوند و محلی برای بروز و ظهور دارند و این امر بهترین اتفاق در حوزه کودک و نوجوان است.

او درباره ظرفیت‌ها و امکانات جشنواره اسباب‌بازی عنوان کرد: هر سال اتفاق‌های بهتری در برگزاری جشنواره رخ می‌دهد و تنوع اسباب‌بازی‌ها و کیفیت، شرایط خوبی را طی می‌کند.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران به کار خود پایان می‌دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =