کد خبر: 294680
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
بازدید 1242
سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: سال ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سال ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سردار سلیمانی به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مهدی قربانی در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او به ویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس با بیان اینکه مولایمان امام علی علیه السلام همیشه دعامی نمودند خدایاشریفترین مرگ ها یعنی شهادت رانصیب من گردان گفت: چه زیباست به وجه الله نظرافکندن و چه گواراست نوشیدن عسل مصفی سردار بزرگ اسلام و مالک اشتر زمانه پس از حماسه های زیادی که برای حفظ اسلام آفرید سپس به آرزوی دیرینه خود رسید و با شهادتش جاودانه شد.

وی ادامه داد: سال ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سال ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سردار سلیمانی به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه افزود: شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ این سردار بزرگ در همه‌ این سالیان بود، با رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، تمام مردم مومن و لایتمدار ایران زمین در سایه رهبری مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) راه این سردار بزرگ اسلام را ادامه می دهیم و یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار و دشمنان اسلام می زنیم.

مهدی قربانی در ادامه اضافه کرد: شهادت هنر مردان خداست و هنرمندی این سردار بزرگ عزم ما راجزم تر و همت ما را والاتر ساخت تا آرمان ها و اندیشه های او را در جامعه تحقق بخشیم.

وی در ادامه اضافه کرد: ملت ایران یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او به ویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت و شهادت این بزرگواران را به تمام مردم تسلیت و تبریک عرض می نمایم.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در پایان خاطر نشان شد: خوشا به سعادت ایشان و همراهان این سردار بزرگ امید داریم عاقبت همه ما نیز ختم به شهادت مخلصانه در راه خداوند متعال باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =