ظرفیت تولید بازار اسباب‌بازی در ایران بسیار بالاست

فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان نیروهای مسلح از پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی بازدید کرد و گفت: ظرفیت تولید بازار اسباب‌بازی چندین برابر آن چیزی است که امروز می‌بینیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سیدمهدی فرحی، فرمانده قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با اشاره به فضای پررونق جشنواره ملی اسباب‌بازی گفت: شدت استقبال مردم از جشنواره ملی اسباب‌بازی باورنکردنی بود. در عین حال میزان بالای تولیدات و مشارکت تولیدکنندگان بسیار قابل توجه بود.

او تاکید کرد: طراحی و تولید اسباب‌بازی از کسب‌وکارهایی است که به آن کم‌توجهی شده است و ظرفیت این را دارد که برای آن به بازار بزرگ‌تری فکر شود.

فرحی با توجه به ظرفیت تولید اسباب‌بازی در ایران گفت: کشش این بازار و کسب و کار بسیار بالاتر از آن‌ چیزی است که امروز در اینجا می‌بینیم. لازم است تنوع محصولات داخلی افزایش پیدا کند و تولیدکنندگان نسل جدید، وارد عرصه تولید شوند.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کار خود پایان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =