کد خبر: 294691
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹
بازدید 277
خیرین همیار کودکان به ساخت سینما کانون در بهار دعوت شدند

خیرین همیار کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی شهرستان بهار گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، روز پنج‌شنبه ۱۲ دی ماه، به همت مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان بهار، خیرین همیار کانون در این مرکز گرد هم آمدند.
در این جلسه حجه‌الاسلام موسوی، امام جمعه موقت همدان به ایراد سخن پرداخت و خیرین را مصداقی بارز از رحمت واسعه‌ی خداوند برشمرد و گفت: مصداق رحمت الهی می‌تواند در زبان، دست، پول و ملک و املاک شخص قرار گیرد  و هرگاه کودک یا نوجوانی نیازش از طرف خیرین برطرف شود آنها بهره می‌برند و مصداق رحمت الهی می‌گردند.
در ادامه مدیرکل کانون استان با معرفی اهداف و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کودکان بی‌دفاع‌ترین قشر از جامعه هستند. نسلی که فردا با دستان آنها ساخته می‌شود و بی‌شک  مسئولان و آینده‌سازان فردا از بین کودکان امروز بر می‌خیزند.
پس سرمایه‌گذاری بر کودکان منطقی‌ترین و سودآورترین سرمایه‌گذاری است، اما متاسفانه گاهی به دلایل مختلف از توجه و برنامه‌ریزی در این مورد غفلت می‌کنیم و بی‌شک در موقعیت جدید کشور و تحریم از سوی دشمنان بی‌رحم برای بقای فرهنگی نیاز به یاری همه مردم و به ویژه حمایت خیرین داریم.
سپس مربی مسئول مرکز فرهنگی بهار ضمن تشکر و خوش‌آمدگویی به حاضران گفت: با شناختی که در این چند سال از خیرین شهرستان بهار پیدا کردم، یقین دارم که این عزیزان همیار و همراه ما هستند و قطعا ما را در این امر خیر کمک خواهند کرد.
در پایان جلسه حاضران به بازدید از محیط داخلی و بیرونی کانون پرداختند و ضرابی‌زاده پیشنهاد ساخت سینما کانون را مطرح کرد و گفت: با ساخت سینماکانون، این شهر می‌تواند از داشتن سینما برخوردار شود و عموم مردم از این سینما استفاده کنند.
وی افزود بی شک ساخت سینما بر تولید تئاتر این شهر نیز تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =