طرح توسعه مرکز فرهنگی و هنری سربیشه شدت می گیرد

مدیر کل کانون خراسان جنوبی به منظور بررسی طرح تکمیل و توسعه مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان سربیشه با محمد محمدی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری در دیدار با محمد محمدی فرماندار شهرستان سربیشه که همزمان با ۱۱ دیماه ۱۳۹۸ در محل فرماندار برگزار شد، طی گزارشی از اقدامات فرهنگی کانون در این شهرستان، رسالت اصلی کانون را توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه  بین کودکان ونوجوانان دانست و افزود:  شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر کودکان یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های کانون پرورش فکری است و امروزه شاهد این هستیم که اعضای سابق کانون افراد موفق جامعه هستند.

وی توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در روستاها و توزیع عادلانه امکانات فرهنگی را یکی اهداف و رسالت‌های کانون برشمرد و گفت: امیداست با مساعدت فرمانداری زمینه ایجاد کتاب‌خانه سیار روستایی به منظور خدمات رسانی به کودکان ونوجوانان روستاها و مناطق محروم مرزی در این شهرستان فراهم شود.

حمیدی در ادامه برلزوم راه اندازی و ساخت سینما کودک کانون در سربیشه تاکید کرد و افزود: با تکمیل طرح  توسعه مرکز فرهنگی و هنری کانون امکان بهره مندی کودکان ونوجوانان این شهرستان از فیلم‌های جدید تولید شده در حوزه کودک و نوجوان فراهم خواهد شد.

در ادامه این دیدار محمد محمدی فرماندار شهرستان سربیشه داشتن آینده‌ای بهتر را وابسته به تربیت صحیح کودکان در تمامی حوزه‌ها به ویژه فرهنگی دانست و بیان داشت: کانون نیروهای توانمند و متخصص دارد که خدمات بی منت به کودکان ونوجوانان در حوزه های فرهنگی، هنر ی و ادبی و کشف استعداد کودکان ونوجوانان ارایه می کند.

محمدی اظهار امیدواری نمود که با اختصاص اعتبار لازم برای سرعت گرفتن تکمیل پروژه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان امکان بهره مندی کودکان ونوجوانان از امکانات فرهنگی به روز و سالن آمفی تئاتر فراهم شود.

این گزارش می افزاید در ادامه حضور مدیر کل کانون در شهرستان سربیشه که با همراهی کارشناس مسئول فرهنگی و هنری استان انجام شد، از مرکز فرهنگی و هنری کانون بازدید و برنامه‌های مرکز در ۹ ماهه نخست سال مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =