کد خبر: 294717
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
بازدید 200
کارگاه آموزش«بحث آزاد» در کانون فارس برگزار شد

کارگاه آموزش «بحث آزاد» با حضور مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون استان فارس در شیراز برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، «بحث آزاد» یکی از فعالیت‌های فرهنگی کار بردی برای پرورش انواع تفکر و ابراز وجود صحیح مخاطب نوجوان است. در این فعالیت عضو نوجوان اجازه اظهارنظر آزاد در موضوع مطرح شده را دارد و بدین صورت علاوه بر دانش‌افزایی به پرورش تفکر انتقادی وی نیز کمک شایانی می‌کند.

در همین راستا و همچنین جذب و پایدارسازی اعضای نوجوان، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس با هدف آشنایی بیشتر مربیان به عنوان تسهیل‌گر در این فعالیت و شناخت مناسب آنان از اجرای بحث و مخاطب، کارگاه آموزشی «بحث آزاد» را ویژه مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری برگزار کرد. این کارگاه به مدت ۲۰ ساعت و طی دو روز از ۱۴ تا ۱۵ دی  ۱۳۹۸ و با حضور ۳۰ نفر از مربیان مسئول در مرکز آموزش کانون فارس برگزار شد.

علی خانجانی، راهبری این کارگاه را بر عهده داشت. وی ضمن اشاره به ضرورت و اهمیت فعالیت‌های بحث گروهی برای کودکان ونوجوانان، به روش‌های یادگیرنده محور و اهداف و جایگاه «بحث آزاد» در روانشاسی پرداخت و روش‌های انتخاب موضوع و چگونگی اجرا و مهارت‌های مورد نیاز مربی در اجرای فعالیت را معرفی و توضیح داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =