پیش به سوی شهر دوستدار کودک

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در دیداری با شهردار قزوین، درباره زمینه‌سازی برای بهره‌مندی بیشتر بچه‌ها از امکانات شهری رایزنی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 15 دی 1398، «مژده اروجی» مدیرکل کانون استان به دیدار «سیاوش طاهرخانی» شهردار جدید قزوین رفت.

«مهدیه قافله باشی» عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و اجتماعی شورای شهر، «محسن حق شناس» عضو شورای شهر، «حمید ضیائی» سرپرست معاونت شهرسازی و معماری و «حسین علیجانی» سرپرست اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قزوین نیز در این دیدار حضور داشتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اشاره به اثرگذاری و فعالیت‌های گسترده کانون در سطح شهرستان قزوین، خواستار توجه بیشتر و مساعدت مجموعه شهرداری با کانون شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های واحد نمایش و ویژه برنامه‌های کلان فرهنگی، هنری و ادبی کانون، مشارکت بیشتر شهرداری با این اقدامات را ایجاد فرصت برای کودکان و نوجوانان شهر دانست.

شهردار قزوین هم با اشاره به شناخت کاملی که از گذشته از کانون و فعالیت‌های آن دارد، کانون را فضایی امن و پیشینه‌دار برای شکل گیری شخصیت، توسعه حضور اجتماعی کودکان و نوجوانان و پرورش حس خوداتکایی در آنها دانست که هرگونه همکاری با آن گامی به جلو در پی ریزی آینده‌ای روشن و پربار برای جامعه محسوب می شود.

تسهیل و تسریع در روند بهسازی و ساماندهی مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون در قزوین، انجام همکاری‌های لازم در راستای معرفی قزوین به عنوان «شهر دوستدار کودک» از جمله توافق‌هایی بود که در این دیدار حاصل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =