کد خبر: 294739
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
بازدید 372
چهاردهمین جشنواره سرود کانون استان تهران؛ آسیب‌شناسی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، روز شنبه چهاردهم دی نود و هشت جلسه‌ی اعضای انجمن سرود کانون استان تهران با حضور مربیان شرکت کننده در جشنواره‌ی سرود، مرتضی نظری مدیر کل کانون استان تهران و نوشین آغاز معاون فرهنگی برگزار شد.

در این نشست ابتدا نوشین آغاز ضمن تشکر از همکاری و همدلی برگزار کنندگان جشنواره ی امسال و ابراز خرسندی از بالا بودن سطح کیفی جشنواره، بیان داشت:جشنواره سرود را متوقف نخواهیم کرد و از آن حمایت می کنیم تا شاهد ثبات و پیشرفت گروه های سرود مراکز باشیم.

در ادامه  ضمن  دیدن فیلم سرودهای اجرا شده، مربیان به نقد و بررسی آثار راه یافته در بخش های مختلف پرداخته و نقاط ضعف و قوت جشنواره را بررسی کردند. در این نشست مرتضی نظری عنوان کرد: باید تلاش کنیم  همه‌ی گروه‌های سنی برای خلق اثر و دیده شدن فرصت برابر داشته باشند.

نظری اشاره کرد؛ خوب است شناسنامه‌ای از گروه‌های سرود جشنواره با تصویر و شماره تماس آنها برای معرفی به  موسسات و سازمان‌های فرهنگی معتبر تهیه شود.

گفتنی ست در این جلسه محبوبه محرابی ناظر جشنواره و و محبوبه طالبی کارشناس مسئول واحد هنری به سوالات و دغدغه‌های همکاران پاسخ دادند.

مرحله کشوری جشنواره سرود اسفند امسال در استان گیلان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =