کانون یکی از مکان‌های رشد وبالندگی کودکان ونوجوانان

این نشست اوایل دی ماه در دفتر استان با حضور مدیر کل استان و امام جمعه، شهردار و شورای شهر جونقان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان چهار محال و بختیاری این نشست با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و سخنان حجت الاسلام سید مرتضی حسینی امام جمعه شهرجونقان پیرامون مطالبات ونیازهای فرهنگی شهر جونقان آغاز شد.

فرزاد رحیمی مدیر کل استان گفت:در صورت استقبال کودکان و نوجوانان در شهر جونقان این مرکز را از مرکز عادی به مرکز دو شیفت فعال می کنیم .

در ادامه نشست مصطفی احمدیان ریاست شورای شهرجونقان همچنین رضوان عرب و ارسلان قاسمی از دیگر اعضای شورای شهر جونقان ضمن تقدیر از پرسنل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارائه پیشنهادات عمرانی آمادگی خود را جهت ترویج فضای فرهنگی اعلام کردند.

در ادامه باقر مومنی شهردار شهر جونقان گفت: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان یکی از مکان‌های رشد وبالندگی کودکان ونوجوانان می‌باشد که  حمایت مسئولین از این فضای فرهنگی اهمیت  زیر ساخت‌ها و بسترهای مناسب  پرورش آینده سازان کشور را در فضایی سالم و اثر گذار دوچندان می سازد.

در ادامه نشست نوشین فرهادی مسئول مرکز جونقان همراهی ارزشمند وبی دریغ مدیران و مسئولان شهر جونقان را یک حرکت همدلانه دانسته است که روند پیشبرد اهداف کانون و کیفیت اجرایی این فعالیت ها را در راستای این حمایت‌ها دانسته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =