لزوم توسعه همکاری‌های فرهنگی میان کانون پرورش فکری و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه

روز چهارشنبه ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۸، در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، درباره اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی گفت‌وگو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه، در دیدار مدیران کل کانون و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه، بر لزوم همکاری‌های فرهنگی با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در حوزه کودک‌ونوجوان تاکید شد.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه در این دیدار که روز چهارشنبه ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۸ و در محل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه انجام شد، ضمن تشریح فعالیت‌های کانون استان کرمانشاه در موضوع‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی، از آمادگی این اداره کل برای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه برای کودکان‌ونوجوانان در محله‌های کم‌برخوردار فرهنگی استان خبر داد.

فریبرز نجفی مهر، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه نیز، با مهم‌دانستن فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، کار برای کودکان و نوجوانان را بسیار ارزشمند دانست.

نجفی‌مهر، از کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به عنوان یکی از دستگاه‌های تاثیرگذار در حوزه فعالیت‌های کودکان نام برد و ضمن استقبال از اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی با کانون از برگزاری چنین برنامه‌هایی نیز حمایت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =