کد خبر: 294758
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
بازدید 211
جلسه شورای سلامت کارکنان برگزار شد

جلسه شورای سلامت کارکنان با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اداره کل کانون فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد کانون در پایگاه‌های ثابت، سیار و پستی، فعالیت‌های کانون را برشمرد. کامرانی توجه به سلامت کارکنان و به ویژه سلامت روحی و روانی کودکان و نوجوانان مخاطب کانون را ضروری عنوان کرد.

منصور امینی معاون اداری مالی کانون فارس نیز در سخنانی به امور رفاهی کارکنان اشاره کرد و در رابطه با فعالیت‌های بدنی و ورزشی کارکنان، امور مربوط به تغذیه سالم و سلامت روحی، توضیحاتی را ارائه داد.

کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم ویژگی‌های بسته خدمات پایه سلامت کارکنان دولت را تشریح کردند. به گفته‌ی کارشناسان، هدف از طراحی این بسته، ارتقای سلامت کارکنان دولت، پوشش حداکثری گروه‌های مختلف کارمندی در نظام اداری، کاهش هزینه‌های عمومی مراقبت سلامت و صیانت از سلامت کارکنان است.

تشکیل دبیرخانه سلامت در دستگاه‌ها، تدوین و اجرای برنامه عملیاتی برای ارتقای سلامت بر اساس راهنمای ارتقای سلامت در محل کار، ابلاغ برنامه سلامت دستگاه، فراهم آوردن خدمات سلامت در سازمان با استفاده از امکانات طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی، نظارت و اجرا  و ارزشیابی مستمر سلامت کارکنان دولت در سطح دستگاه و تهیه گزارش روند اجرایی برنامه‌ها به صورت شش ماهه و ارسال به مراکز بهداشتی از جمله وظایفی بود که به گفته‌ کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، از دستگاه‌های اجرایی انتظار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =